Nieuws

 

De Bie Communicatie heeft het Bodyworkx Infobulletin uitgegeven. Het infobulletin van Bodyworkx Health Center wordt twee keer per jaar uitgegeven en verspreid over 18.000 huishoudens in het Zuid-Limburgse Heuvelland. (nov. 2011)

 
 

De Bie Communicatie is geselecteerd door Fonima Zonweringen voor een nieuwe merkpositionering, die al resulteerde in een nieuwe advertentielijn voor de Margratense zonweringsspecialist. (nov. 2011)

 
 
 

Het Maastrichtse advocatenkantoor Valkenburgh Advocaten selecteerde De Bie Communicatie als strategisch partner voor het dieper en breder in de markt profileren van het kantoor. Ten behoeve hiervan ontwikkelde De Bie Communicatie een profileringscampagne die multi- en crossmediaal wordt ingezet vanaf januari 2012. (nov. 2011)

 
 

De Bie Communicatie gaat per direct aan de slag voor Ber Huynen Tuin, Park & Landbouwmachines. De landbouwmachinespecialist kiest voor De Bie Communicatie vanwege zijn kennis en ervaring in en met de (Limburgse) mediawereld. Het doel van de samenwerking is om de landbouwmachinespecialist meer bekendheid in de regio te geven. (sep. 2011)

 

 
 
 
 

Installatiebedrijf Jef Wouters uit Reijmerstok kiest voor De Bie Communicatie als partner voor het verder uitbreiden van haar netwerk in Zuid-Limburg. (sep. 2011) 

 
 

SAFE wooncomfort, een bedrijf dat zich gaat toeleggen van het levensloopbestendig maken van woonhuizen, schakelt De Bie Communicatie in als partner voor het profileren van het bedrijf in de markt. Het eerste product van de samenwerking is de ontwikkeling van de visuele identiteit van SAFE wooncomfort.  

(juli 2011)

 

 

 

Motoshop Margraten schakelt De Bie Communicatie in voor het ontwikkelen van haar marketingcommunicatiestrategie. De eerste resultaten van de samenwerking zullen dit najaar te zien zijn.   

(juli 2011)

 

 

   

De Bie Communicatie ontwikkelde voor de GEA Grenco vestiging in Born een orginele uitnodiging voor de klantendag 2011. 

(juli 2011)

 

   

Qi-Sense! heeft De Bie Communicatie als strategisch partner in de arm genomen om de marketingcommunicatiestrategie van het bedrijf te ontwikkelen en uit te voeren. Het bedrijf van lifecoach Claudia Langen is opnieuw geprofileerd en vanuit een doelgroepaanpak opnieuw op de kaart gezet.  

(apr. 2011)

 

   
 Logo i PLAY telecom

i PLAY telecom heeft De Bie Communicatie gevraagd om eerst de identiteit en, op termijn, campagne-activiteiten te ontwikkelen. Als eerste is het logo van de nieuwe Euregionale aanbieder van telecommunicatieapparatuur ontwikkeld.

(jan. 2011)

 

   
Logo jurIS juridisch advies

 

jurIS juridisch advies heeft alle marketingactiviteiten ondergebracht bij De Bie Communicatie. Voordat een start wordt gemaakt, is eerst een gloednieuwe corporate indentity ontwikkeld.

(jan. 2011)

   
Logo Kampeerboerderij Hof van Libeek

Een stukje paradijs in Zuid-Limburg
Niet iedere kampeerboerderij is voor geitenwollensokkenfiguren. Onze opdrachtgever heeft een droom: gasten laten genieten van al het moois dat het Zuid-Limburgse Heuvelland heeft te bieden. Wij hebben deze ambitie vormgegeven. In woord en in beeld. Als eerste is de naam uit onze creatieve koker gekomen. Daarna hebben we deze naam een smoel gegeven. Daarbij hebben wij ons laten leiden door de verleiding waar onze vroegste voor-ouders ook aan bloot werden gesteld. U snapt het al: Kampeerboerderij Hof van Libeek is zo mooi gelegen, het had het bijbelse paradijs kunnen zijn.
Nadat het logo stond, hebben we dit doorgetrokken in een moderne, strakke huisstijl. Deze is als eerste vertaald in een website. In de toekomst zal dit verder worden uitgebreid naar andere media.

(dec. 2010)

 

   

 

home
filosofie
mensen
wat doen we
klanten
portfolio
f&f
nieuws
vacatures
contact
alg. voorw.
disclamer